Der er mange grunde til, at du bør bruge e-mail marketing i din virksomhed i din forretning. Her er nogle af dem.
Hent vores e-bog og find konkrete tips til, hvordan du skaffer flere sign-ups – vi har naturligvis krydret e-bogen med cases fra nogle af vores kunder.
Kontrol og garanteret synlighed
Udfordringen med eksempelvis sociale medier er, at konkurrencen om kundens opmærksomhed er så massiv, at du risikerer, at dit budskab ikke når igennem til målgruppen. Blandt andet fordi du er underlagt ukendte algoritmer, som du ikke selv er herre over.
E-mail marketing giver dig desuden unik dataindsigt i dine modtageres adfærd (1. parts data vel at mærke) og ved hjælp af integrationer, kan du binde dit e-mail marketing-system sammen med andre relevante systemer, så du får endnu mere ud af dine data. Jo flere data, du har om dine kunder og leads, jo bedre mulighed har du for at ramme dem med relevant indhold.
Peytz Mail understøtter naturligvis forskellige integrationer – se hvilke her
E-mail marketing har også rigtig gode muligheder i forhold til målretning og segmentering af indhold, så du kan optimere relevansen til den enkelte modtager. Det giver dig mulighed for at sende mere målrettet og personlig markedsføring til dine modtagere. På den måde undgår du at skyde med spredehagl eller jagte one-size-fits-all.
Med segmentering kan du f.eks: