• Løsninger
    • Brancher
    • Blog
    • Cases
    • Karriere
    • Kontakt

      Feeds: Spar tid på dine nyhedsbreve

      Feeds er en effektiv måde at fylde dine nyhedsbreve med relevant indhold fra dine eksterne kilder og systemer. Med et par klik vælger du det indhold, du skal bruge, og herfra bliver indholdet automatisk sat ind i dit nyhedsbrev med både tekst og billeder.

      4 tips til en effektiv velkomstmail

      Et godt førstehåndsindtryk er vigtigt – også når det gælder e-mail-interaktioner. Derfor skal du naturligvis have en veltilrettelagt velkomstmail, som bliver sendt til modtageren lige efter, hun har skrevet sig op til dit nyhedsbrev (eller for den sags skyld foretager en anden handling hos din virksomhed). 

      9 tips til et godt nyhedsbrev

      Et godt nyhedsbrev er en effektiv kanal til at øge salg, skabe trafik til din hjemmeside, brande din virksomhed og generere nye kunder. Et nyhedsbrev, som aldrig bliver åbnet eller bliver smidt direkte i papirkurven, er derimod ikke særlig værdifuldt for din forretning. Hvis du vil undgå det scenarie, er det vigtigt, at dit nyhedsbrev er relevant og værdiskabende for læseren. Derfor skal du gøre dig overvejelser om både målgruppe, design, indhold. 

      Peytz Mail er dmarcian partner

      Dmarcian er førende udbyder af DMARC – så her hos Peytz er vi meget stolte af partnerskabet. Med den intensive fokus på cybersikkerhed og mailsikkerhed er DMARC nemlig vigtigere og mere relevant end nogensinde før.

      Sådan indsamler du tilmeldinger til dit nyhedsbrev korrekt

      Hvis du er i tvivl om, hvordan du indsamler tilmeldinger til dit nyhedsbrev korrekt – så er du ikke alene. Bliv klogere på her, hvordan du overholderne lovgivningen, så du ikke overtræder spamforbuddet.

      Sådan sparer du tid på dine nyhedsbreve

      Det kan være tidskrævende at arbejde med nyhedsbreve – især hvis du sender flere nyhedsbreve om ugen. Du skal skrive og opsætte tekst, tilføje links og indsætte billeder. Oven i det skal du sikkert også håndtere permissions og opdatere modtagerlister løbende. Men nyhedsbreve behøver ikke at være en tidsrøver, hvis du har det rette mailsystem, integrationer og funktioner.

      70% af globale medier vil fokusere mere på nyhedsbreve i 2022

      70% af de globale mediehuse vil gøre mere ud af nyhedsbreve via e-mail i 2022 – kun overgået af podcast/lyd.

      5 gode råd til at få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev

      Ingen modtagere = ingen nyhedsbreve. Når du arbejder med nyhedsbreve og e-mail marketing, er det helt afgørende, at du har nogen at sende til. Men tilmeldingerne kommer ikke af sig selv, og derfor kræver det en aktiv indsats at skaffe nye tilmeldinger.

      Hvad er en Customer Data Platform (CDP)?

      En Customer Data Platform er et dataværktøj, som indsamler og opbevarer data om kunder og leads på tværs af kanaler og platforme – så alt dit data er samlet ét sted og lettere at bringe i spil til at nå forretningsmæssige mål. Bliv klogere på, hvad en CDP er her.

      3 gode grunde til at bruge en Customer Data Platform

      Vil du bringe dine data mere i spil i organisationen? Så bør du overveje en Customer Data Platform. Vi giver dig 3 gode grunde til at implementere en CDP i din forretning.

      Forrige 1 2 3 Næste

      København

      Rentemestervej 56C 2400 København NV


      +45 70 60 48 36 +45 70 60 48 38 (support) info@peytzmail.dk CVR 41129190

      Aarhus

      Valhalvej 1 8230 Åbyhøj

      • LinkedIn
      • Om Peytz Mail
      • Tilmeld nyhedsbrev

      © 2022 Peytz Mail. All Rights Reserved.