Få inspiration og gode råd til dine nyhedsbreve

System til NPS-mails. Mål kundeloyalitet NPS-system fra Peytz

Skrevet af Amalie Steiniche | 06-10-22 07:39
Peytz Mail har i 2020 lanceret Peytz NPS, som er et system til udsendelse af Net Promoter Score-mails. Net Promoter Score er en anerkendt og brugervenlig måling af kundeloyalitet. 
 

NPS kan tilkøbes som modul til dit Peytz Mail-abonnement, hvis du er kunde i forvejen, men det kan også købes som en selvstændig service, hvis du ikke er Peytz Mail kunde (endnu 😉). 

Med andre ord kan eksisterende Peytz Mail-kunder nemt få modulet aktiveret i deres nuværende backend, mens alle andre kan få en selvstændig adgang til NPS-modulet.

Med Peytz NPS understøtter vi behovet for både enkelte manuelle NPS-udsendelser og fuldautomatiske opsætninger, der løbende sender NPS-kampagner ud.

Brugergrænsefladen er holdt simpel og overskuelig, hvilket gør det let at oprette nye udsendelser. Ud over det er der sørget for rig mulighed for at kunne dykke ned i statistikkerne samt eksportere data/feedback fra udsendelserne.

Der er mulighed for at køre hele NPS-modulet som whitelabel, hvis det ønskes. Samtidig stiller vi selvfølgelig også standardskabeloner til rådighed – så du kan komme hurtigt i gang.

Prismodellen er præcis som i Peytz Mail holdt meget simpel, og vi begrænser ikke vores brugere i antal kampagner, udsendelser, modtagere, skabeloner, layouts eller andet.

Du kan læse meget mere om Peytz NPS her

Den artikel er oprindeligt publiceret i 2020