Mailflows og landingpages
Vi byggede en landingpage for 3F Superliga-spillet og udviklede et mail-flow, der skulle sikre at så mange som muligt fik mulighed for at deltage i spillet.
“Det handler om volumen. Desto flere, der bliver inviteret, desto flere vil spille med,” forklarer Christian Hjorth, Sales Manager ved Peytz Mail.
Derfor blev der sendt invitationer ud til abonnenterne på Fagbladets nyhedsbrev og de 3F medlemmer, som ikke fik nyhedsbrevet. Desuden indgik 3F et samarbejde med Faglige seniorer om også at inviterer deres medlemmer.
Efter invitationen sendte 3F yderligere to reminder-mails til dem, der ikke havde åbnet mail-invitationen.
10-dobling af deltagere
I alt deltager i dag næsten 4500 i quizzen, hvilket er en 10-dobling af antallet fra foråret 2020.
Quiz-mailen skaber en større loyalitet blandt medlemmerne og synliggør samtidig værdien af 3F’s sponsorat.
Der er en åbningsprocent på 40-45% pr. mail.
“Det er vi rigtig glade for,” siger Marie Schiøtz. “Med Peytz Mail-løsningen fastholder vi et stort engagement hos vores medlemmer.”