Customer Success Agent

Vi søger en ambitiøs studentermedhjælper til vores Customer Success Management-team

Lokation: Aarhus eller København
Deltid: 15-20 timer om ugen

Er du på jagt efter et studiejob, hvor du kan udvikle og bruge dine kompetencer inden for kundehåndtering og customer success?  Vi er i rivende udvikling og har brug for dig til at sikre, at vores kunder får en fremragende kundeoplevelse og fortsat er glade for Peytz Mail.

Som Customer Success Agent bliver du en del af et kundevendte team, hvor du kommer til at spille en aktiv rolle i forhold til at pleje og vedligeholde relationen og kommunikationen med vores kunder. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver godt klædt på til opgaven og stiller forskellige værktøjer til rådighed, som vil hjælpe dig godt på vej.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder vil være at:

  • supportere kunder via e-mail, telefon og andre kommunikationskanaler.
  • guide kunderne i deres egen brug af Peytz Mail, når du selv er tryg i og fortrolig med systemet.
  • bistå vores Customer Success Managers.
  • dokumentere, administrere og håndtere kundeinteraktioner og opdateringer i vores CRM-system, Hubspot.
  • koordinere og delegere kundeforespørgsler- og henvendelser med dine kollegaer fra CSM-teamet

I takt med at du bliver mere erfaren og tryg, og vi lærer hinanden at kende, vil du have mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver, alt efter dine interesser og ambitioner, og hvor dine kompetencer kan bringes i spil. 

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du er i gang med en lang- eller mellemlang videregående inden for fx kommunikation, it, informationsvidenskab, markedsføring eller salg. Det vigtigste er dog ikke din uddannelse, men at du har gåpåmod, kan arbejde selvstændigt og brænder for at skabe gode kundeoplevelser. Det er desuden vigtigt, at du som person er åben og proaktiv og har lyst til at være en del af CSM-teamet. Vi forventer ikke, at du er ekspert i nyhedsbreve, men du skal have interesse for IT og den digitale verden samt være nysgerrig og interesseret i at lære nye systemer at kende.

Vi forestiller os, at du er en person, der:

  • finder det naturligt at have kundekontakt og forstår dig på, hvordan man giver kunderne en god oplevelse og besvarer spørgsmål på en professionel måde.
  • har det godt med dialog på telefon og på møder fysisk og online.
  • kommunikerer tydeligt på en måde, som kunderne forstår.
  • er struktureret og god til at bevare overblikket.
  • tager ansvar og kan arbejde selvstændigt.
  • er glad for at samarbejde og indgå i et mindre team, hvor vi hjælper hinanden.
  • har interesse og flair for IT-systemer og den digitale verden.

Hvad tilbyder vi?

  • En spændende mulighed for at få praktisk erfaring med Customer Succes Management i en ambitiøs SaaS-virksomhed
  • Et hyggeligt og støttende arbejdsmiljø med mulighed for at lære af erfarne kollegaer.
  • Arbejdscomputer
  • Fri frokostordning
  • Flere årlige sociale arrangementer.

Stillingen er på 15-20 timer om ugen fordelt på to hele, faste arbejdsdage på vores kontor i enten Århus eller København. Derudover vil der på længere sigt, når du bliver mere erfaren, være mulighed for at arbejde hjemmefra. I perioder kan der være behov for flere eller færre timer, men vi har selvfølgelig forståelse for, at du under eksamensperioder kan have behov for øget fleksibilitet.

Interesseret? Sådan søger du

Du ansøger ved at udfylde formularen nedenfor. Vi tager løbende nye kandidater ind og behandler ansøgninger løbende. Du skal ikke sende følsomme oplysninger, medmindre du har særlige skånebehov, eller der er tale om helbredsoplysninger eller andre oplysninger, som, du mener, er relevant for os at blive informeret om.

Hvis du vil høre mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte Leder af Customer Success Emilie Henriette Rasmussen på 20805055 eller ehr@peytzmail.dk.
 

De data, du afgiver i formularen, opbevarer og behandler vi sikkert. Du kan læse mere i vores politik for behandling af persondata i forbindelse med rekruttering her.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og lære dig bedre at kende!

Ansøg her