Rådgivning ud fra dine behov
Det er altafgørende, at dine nyhedsbreve og e-mail marketing understøtter dine forretningsmæssige mål. For at det kan ske, er det vigtigt, at du sætter dig nogle klare målsætninger for, hvad du vil opnå gennem dine nyhedsbreve og e-mail marketing – og ikke mindst, hvilke investeringer du er villig til at lave for opnå dine mål. Det hjælper vi dig med at klarlægge.
Vi har erfaring med, at rådgivning, løbende dialog og samarbejde om konkrete forbedringer giver den bedste effekt. Derfor er rådgivning og sparring – både i opstartsfasen og løbende – en mindst ligeså vigtigt faktor for succes, som det system, du anvender.
Vi dækker hele spektret
Vi dækker alle aspekter af e-mailmarkedsføring – fra segmentering og indholdsproduktion til teknisk opsætning og integrationer med dine andre systemer. Uanset om du har brug for hjælp til at optimere dine templates, automatisere processer, eller sikre, at din kommunikation overholder GDPR, er vi klar til at hjælpe.
Baseret på vores mange års erfaring hjælper vi dig med at lægge en effektiv strategi og plan, og vejleder dig i, hvilken løsning i Peytz Mail, der passer bedst til dine forretningsmæssige behov.
Vi hjælper dig f.eks. med
-
Rekruttering: Hvordan sikrer du, at du løbende hverver nye modtagere?
-
Permission: Hvordan indsamler du permissions på den rigtige måde og til de rigtige formål?
-
Fastholdelse: Hvordan forbliver du relevant for dine modtagere?
-
Mail behov: Hvilke nyhedsbreve, trigger-mails, flow-mails og andre mail-koncepter har du brug for?
-
Segmentering og målgrupper: Hvem ønsker du at være relevant for, hvorfra kommer data og indsigt, og hvad fanger dine modtageres interesse? Hvordan skal du kommunikere, og har du indhold, der er egnet til formålet?
-
Indholdsproduktion: Har du det rigtige indhold i tilstrækkelige mængder til at fylde de planlagte e-mails og nyhedsbreve, og kan du med fordel automatisere hele eller dele af processen?
-
Optimering af template: Har du de rigtige muligheder for visning af indhold på en appellerende måde?
-
Integrationer: Skal du have integreret dit mailsystem med eksempelvis CRM eller CMS, så du får data og indhold i brug på en hensigtsmæssig og effektiv måde?
-
Sikkerhed og GDPR: Har du styr på it-sikkerheden og eksempelvis GDPR, DMARC, TLS, ISAE og ISO, så du beskytter din virksomheds og dine brugeres data?
-
Indsigt, optimering og feedback: Hvordan sikrer du, at du når dine målsætninger, og hvilke muligheder har du for at optimere din løsning?