• Produkter
    • Løsninger
    • Cases
    • Blog
    • Viden
    • Karriere
    • Kontakt
    • Om os
    • Tilmeld nyhedsbrev
    • Book demo

      Sådan måler du dine nyhedsbreves succes

      Når du investerer tid og ressourcer i dine nyhedsbreve, vil du naturligvis gerne forstå, hvilken værdi de skaber. Men hvad skal du fokusere på for at vurdere deres effekt? Få indsigt i de vigtigste målepunkter, som kan hjælpe dig med at vurdere effekten af dine nyhedsbreve og få konkrete forslag til, hvad du kan fokusere på alt efter formålet med dit nyhedsbrev.

      Syv tips til dine mails i julen

      Når december måned banker på døren, er det en gylden mulighed for at skabe ekstra engagement og få mest muligt ud af dine nyhedsbreve. Selvom du ikke arbejder med e-handel, kan du sagtens udnytte den festlige sæson til at styrke relationen til din målgruppe.  Få vores syv bedste råd til at optimere dine e-mails og nyhedsbreve i den søde juletid. 

      Fire tips til hvad du kan skrive i din velkomstmail

      Et godt førstehåndsindtryk er vigtigt. Derfor skal du naturligvis have en veltilrettelagt velkomstmail, som bliver sendt, når en ny modtager har skrevet sig op til dit nyhedsbrev. Få inspiration til, hvad du kan fokusere på i din velkomstmail her. 

      Guide: Fem steps til en succesfuld velkomstmail

      Velkomstmailen har et stort potentiale til at engagere nye modtagere og styrke deres tilknytning til dit brand. Men hvordan griber du velkomstmailen an? For at hjælpe dig godt på vej har vi samlet 5 tips til, hvordan du kan skabe en effektiv og indbydende velkomstmail.

      Undgå algoritmefælden: Derfor er dine nyhedsbreve vigtigere end nogensinde

      Vil du gerne fastholde kontakten med din målgruppe? Så er det vigtigt at lægge større vægt på dine egne kanaler – som fx dit nyhedsbrev. Læs mere om, hvorfor det er vigtigere end nogensinde at prioritere dine egne platforme, når algoritmerne hele tiden skifter, og techgiganterne bestemmer vilkårene.

      Segmentering i nyhedsbreve: Målret din kommunikation og øg relevansen

      Hvis du skal fastholde dine læsere og sikre et højt engagement, er det afgørende, at dine nyhedsbreve er relevante for dine modtagere. Men hvordan laver du nyhedsbreve, som fanger din modtagers interesse? Nøgleordet er segmentering. Bliv klogere på segmentering her.

      Apple lancerer e-mail kategorisering i iOS 18

      Apple følger nu trop med andre mailklienter ved at introducere kategorisering af e-mails. Når iOS 18 lanceres til efteråret 2024, vil mail-appen gennemgå en større opdatering. Læs mere om ændringerne her.

      Er din DMARC-sikkerhed god nok?

      Mange virksomheder tror fejlagtigt, at de er sikret mod angreb, så længe de har DMARC. Men det er ikke tilfældet. Amerikanske myndigheder kommer med nye retningslinjer, der opfordrer til at skærpe ens DMARC-opsætning.

      Sådan kommer du i gang med mailflows

      Overvejer du at bruge mailflows? Læs med her for at få gode tips og tricks, der kan hjælpe dig videre. Vi gør dig klogere på, hvad mailflows er, hvilke fordele der er ved at bruge dem, og hvad du skal overveje, hvis du skal i gang med at bygge dit første mailflow.  

      Fang din modtagers opmærksomhed i indbakken

      Du kan have sendt et nok så godt og relevant nyhedsbrev, men hvad nytter det, hvis nyhedsbrevet aldrig bliver åbnet eller smidt direkte i papirkurven? Vi gør dig klogere på, hvordan du får det optimale ud af dit afsendernavn, emnelinje og preheader, så dine nyhedsbreve bliver åbnet og skaber den ønskede værdi.

      Forrige 1 2 3 4 5 Næste

      København

      Rentemestervej 56C 2400 København NV


      Aarhus

      Valhalvej 1 8230 Åbyhøj

      Kontakt

      +45 70 60 48 36 +45 70 60 48 38 (support) info@peytzmail.dk CVR 41129190

      • LinkedIn
      • Om Peytz Mail
      • Tilmeld nyhedsbrev
      • Privatlivspolitik
      • Cookiepolitik

      © 2023 Peytz Mail A/S