• Produkter
    • Løsninger
    • Cases
    • Blog
    • Viden
    • Karriere
    • Kontakt
    • Om os
    • Tilmeld nyhedsbrev
    • Book demo

      Sådan beskytter du dit nyhedsbrev mod robottilmeldinger

      Det er normalt en god ting at få en masse nye tilmeldinger til nyhedsbrevet. Men kun hvis der er mennesker bag tilmeldingerne – og ikke robotter. Få fire konkrete råd til, hvordan du beskytter dit nyhedsbrev mod robottilmeldinger.

      Syv årsager til, at du (fortsat) skal sende nyhedsbreve

      Hvis du ikke sender nyhedsbreve, risikerer du at gå glip af en masse potentiale. Her får du syv årsager til, at nyhedsbrevet (fortsat) bør være et fast redskab i din virksomheds kommunikationsværktøjskasse.

      Gmail gør DMARC til et krav fra februar 2024

      Gmail har meldt ud, at de vil gøre DMARC til et krav fra februar 2024. Kravet om DMARC er ét ud af et tre nye tiltag, som skal være med til at mindske spam og beskytte brugernes indbakker. Bliv klogere på kravene her, og hvordan du skal forholde dig.

      Ni tips til et godt nyhedsbrev

      Nyhedsbreve er en effektiv kanal til salg, branding og vidensdeling. Et nyhedsbrev, som aldrig bliver åbnet eller bliver smidt direkte i papirkurven, er derimod ikke særlig værdifuldt for din forretning. Få 9 råd til, hvordan du skaber et effektivt nyhedsbrev, som er relevant og værdiskabende for læseren.

      Peytz Mail er dmarcian partner

      Dmarcian er førende udbyder af DMARC – så her hos Peytz er vi meget stolte af partnerskabet. Med den intensive fokus på cybersikkerhed og mailsikkerhed er DMARC nemlig vigtigere og mere relevant end nogensinde før.

      Det skal du have styr på, når du indsamler tilmeldinger til dit nyhedsbrev

      Hvis du er i tvivl om, hvordan du indsamler tilmeldinger til dit nyhedsbrev, så kan du her blive klogere på, hvilke regler du skal forholde dig til, så du undgår at komme i konflikt med kravene i Forbrugerombudsmandens Spamvejledning. 

      Sådan sparer du tid på dine nyhedsbreve

      Det kan være tidskrævende at arbejde med nyhedsbreve – især hvis du sender flere nyhedsbreve om ugen. Du skal skrive og opsætte tekst, tilføje links og indsætte billeder. Oven i det skal du sikkert også håndtere permissions og opdatere modtagerlister løbende. Men nyhedsbreve behøver ikke at være en tidsrøver, hvis du har det rette mailsystem, integrationer og funktioner.

      70% af globale medier vil fokusere mere på nyhedsbreve i 2022

      70% af de globale mediehuse vil gøre mere ud af nyhedsbreve via e-mail i 2022 – kun overgået af podcast/lyd.

      Fem gode råd til at få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev

      Ingen modtagere = ingen nyhedsbreve. Når du arbejder med nyhedsbreve og e-mail marketing, er det helt afgørende, at du har nogen at sende til. Men tilmeldingerne kommer ikke af sig selv, og derfor kræver det en aktiv indsats at skaffe nye tilmeldinger.

      Hvad er en Customer Data Platform (CDP)?

      En Customer Data Platform er et dataværktøj, som indsamler og opbevarer data om kunder og leads på tværs af kanaler og platforme – så alt dit data er samlet ét sted og lettere at bringe i spil til at nå forretningsmæssige mål. Bliv klogere på, hvad en CDP er her.

      Forrige 1 2 3 4 5 Næste

      København

      Rentemestervej 56C 2400 København NV


      Aarhus

      Valhalvej 1 8230 Åbyhøj

      Kontakt

      +45 70 60 48 36 +45 70 60 48 38 (support) info@peytzmail.dk CVR 41129190

      • LinkedIn
      • Om Peytz Mail
      • Tilmeld nyhedsbrev
      • Privatlivspolitik
      • Cookiepolitik

      © 2023 Peytz Mail A/S